Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Premium Member EifiFemale/Venezuela Groups :icondei-etsu-fc: Dei-Etsu-FC
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
10 Month Premium Membership:
Given by Prismatic-Memories
Statistics 292 Deviations 12,106 Comments 32,520 Pageviews

Newest Deviations

Donate

Eifi--Copper has started a donation pool!
810 / 1,000
Pwease donate me some little points?

:iconrequestsclosed: :icontradesask: :iconcollabsask: :iconpointcommissionsopen: :icongiftsfriendsonly: :iconnokiribans:

:bulletred: COMISSION INFO HERE PEASE READ :bulletred:
fav.me/d737j7t

You must be logged in to donate.
  • :iconmendourbond:
    MendOurBond
    Donated Feb 10, 2014, 11:29:12 AM
    100
  • :iconsparrowkeets:
    sparrowkeets
    Donated Jan 27, 2014, 3:30:01 AM
    30
  • :icontriskat:
    TrisKat
    Donated Dec 23, 2013, 1:07:15 AM
    1

Doesanybody here have a Flight rising account? (yes I am currently obssesed witht he pixel dragons hehe <3) 

0%
No deviants said comment or note me to be friends plz owo

deviantID

Eifi--Copper
Eifi
Venezuela
:iconvalichan::iconeifi--copper:

:bulletred: COMISSION INFO HERE PEASE READ :bulletred:
fav.me/d737j7t

Spanish lang4 by Faeth-designUSA Language Level stamp4 by Faeth-designPT (BR) - Language Level by Nanami09
Italian language level by kailafoxxplz
Interests

Bye bye 2014

Journal Entry: Wed Dec 31, 2014, 7:24 AM
Maaann I don't really feel like making a journal about new year seeing everyone aroudn doing the same it's kinda repetitive and agh but anyway, happy new year for everyone, hope you have a nice day and a nice 2015 because srsly we're done with bad years //shot
forgot to post this yesterday so here

O1: What did you do in 2O14 that you'd never done before?
Move to another state and live on my own

O2: Did you keep your new year's resolutions, and will you make more for next year?
Don't really belive in that

O3: Did anyone close to you give birth?
Nope

O4: Did anyone close to you die?
Kinda, my grandma’s brother OTL

O5: What countries did you visit?
None, all year in home sweet home omg -w-;;

O6: What would you like to have in 2O15 that you lacked
stability, carelessness, happiness

O7: What dates from 2O14 will remain etched upon your memory, and why?
March and November because they flipped my world around LOL

O8: What was your biggest achievement of the year?
finishing my 4th semester somehow Graduating -w-

O9: What was your biggest failure?
Still being a shitty friend and letting others affect myself to a dangerous point damn

1O: Did you suffer illness or injury?
Yeeaaaahh let's not...
oh there was this nasty ear infection I got gdi

11: What was the best thing you bought?
My microwave owo hell yeah!

12: Whose behaviour merited celebration?
Idk

13: Whose behaviour made you appalled?
ha

14: Where did most of your money go?
School stuff probably -w-;; or food

15: What did you get really, really, really excited about?
certain someone coming back to my life
HOEEEEEEENN REMAAAAAAAKEEEEEEEEEESSSSSSSS
Unimar unimar unimar unimar

16: What song will always remind you of 2O14?
Darude Sanstorm //slapped Carne Vale, Ella no sigue modas

17: Compared to this time last year, are you: (a) happier or sadder? (b) thinner or fatter? (c) richer or poorer?
a) idk let’s go with happier
b) thinner
c) richer???

18: What do you wish you'd done more of?
idk

19: What do you wish you'd done less of?
being pissed off

2O: How did you spend Christmas?
Meehhh fine fine

21: Did you fall in love in 2O14?
Nah

22: What was your favourite TV program(s)?
sit tight: Junior Master Chef, Cake Boss, Say Yes to the Dress, Buddy’s challenge, Cupcake wars, Biggest loser, How do I look, basically just discovery h&h <3

23: Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year?
Nah

24: What was the best book you read?
A Game of Thrones and A Clash of Kings

25: What was your greatest musical discovery?
dunno nothing really

26: What did you want and get?
Idk what to say right now but yeah I don't want much so I work hard to get them adn I'm happy with little things anyway

27: What did you want and not get?
ORAS OTL

28: What was your favourite film of this year?
El libro de la vida Probably
OH SHIT ALSO PAPITA MANI Y TOSTON that movie is really awesome and hilarious omfg bless Venezuela baseball

29: What one thing made your year immeasurably more satisfying?
friends <3

3O: How would you describe your personal fashion concept in 2014?
Shorts, Leggings, lots of BW

31: What kept you sane?
Denika

32: Which celebrity/public figure did you fancy the most?
Nope, not into that

33: What political issue stirred you the most?
Still deep in shit here

34: Who did you miss?
OTL

35: Tell us a valuable life lesson you learned in 2014.
lmao everyone’s an hypocrite but that’s ok

[ ] Gotten a new piercing
[x] Dyed my hair. (re-dyed)
[ ] Ended a relationship.
[ ] Started a new relationship.
[x] Been on a long car/bus journey.
[x] Passed an exam.
[ ] Met someone/people who are now an important part of my life.
[x] Cried on someone's shoulder.
[ ] Had a massive fight with a boy/girl
[ ] Received flowers.
[ ] Had a Valentine.
[ ] Written a letter using pen & paper.
[ ] Gone to see a therapist
[x] Been prescribed medication by a doctor.
[x] Read a really good book.
[ ] Gone to the zoo. 
[ ] Spent too much money on unnecessary things.
[ ] Traveled by train.
[x] Cried over a member of the opposite sex
[x] Spent the day out in the sun getting a tan (didn’t work)
[x] Slammed a door out of frustration.
[x] Had an anxiety attack.
[ ] Babysat for a friend's child.
[x] Had a BBQ
[ ] Gone to the fair.
[x] Gone bowling.
[x] Seen a film at the cinema in 3D. (YEEEESSSS <3)
[ ] Gone on a date.
[ ] Been the only sober one on a night out.
[ ] Helped someone home after they had been drinking.
[x] Stayed up all night.
[ ] Talked on the phone for over two hours.
[x] Supported someone who'd received bad news.
[ ] Watched some kind of live sporting event.
[ ] Read an entire book in one day.
[ ] Bought a DVD the day it was released.
[ ] Eaten McDonald's more than four times in a single week. (NOPE.)
[x] Cried as a result of exam stress.
[x] Met some incredible new people. (oh he’s incredible all right XDDDDU jfc)
[ ] Gone to great parties.
[ ] Fallen backwards off a chair.
[ ] Broken my glasses. (I don't use glasses)
[ ] Worn a watch for the first time in years.
[x] Cried over someone in my past.
[x] Spent hours aimlessly browsing the internet.
[x] Thrown up.
[x] Cried over a film.
[ ] Gone out of my way to avoid an ex-boy/girlfriend.
[x] Fought with someone in public.
[ ] Been in a relationship for a year or longer.
[x] Cried in front of someone I adore.
[xxxxx] Lost one of my closest friends (hahahaha…)

Reshiram skin bc HELL YEAH POKÉMON <3



  • Listening to: Venga un abrazo
  • Playing: Pokemon X
  • Drinking: Water

Comments


Add a Comment:
 
:iconshemei777:
Shemei777 Featured By Owner Feb 16, 2015  Hobbyist General Artist
Oh wow, thank you so much for so many faves!
Reply
:iconeifi--copper:
Eifi--Copper Featured By Owner Feb 19, 2015
No problem, your flight rising art is beautiful! ^^ <3
Reply
:iconoctoboy-the-8th:
Octoboy-the-8th Featured By Owner Feb 5, 2015
Your user icon is utterly adorable.

That is all.
Reply
:iconeifi--copper:
Eifi--Copper Featured By Owner Feb 23, 2015
hehe thanks XD
Reply
:iconlyricpanda:
LyricPanda Featured By Owner Jan 27, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hi~  I noticed you like SAO too and I just made a group based on Alfheim Online if you would like to join or tell people who may like it too!  Thanks!  ^^  AlfheimVRMMORPG
Reply
Add a Comment: